Monday 9 December 2013

cuti sekolah 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Bersempena cuti sekolah ni pelbagai program yg semua rakan2 telah rancang demi mengisi masa dan ruang yg ada.Tapi cuti sekolah penghujung tahun ni ,kami sekeluarga sekali lagi kepenatan kerana akan berpindah sekali lg ke Kuala Lumpur.Emm nampak gayanya peluang cuti sekolah pada kali byk dihabiskan utk mengemas barangdan urusan pertukaran sekolah anak2.Sekali lg saya terpaksa turun naik ke Pejabat Pendidikan Daerah di Petaling Utama.Dan doakan saya agar dipermudahkan segala nya kerana diwaktu saya menguruskan ini semua saya keseorangan kerana spt biasa "my hubby" tiada disisi.Bukannya "my hubby"tidak bertanggungjawab cuma sewaktu saya menguruskan hal ehwal pertukaran sekolah anak2 "my hubby" telah dijadualkan waktu bertugas.itu je,tak ada sebab lain pun.Tapi saya terpaksa menguruskannya walaupun tanpa my hubby kerana urusan sekolah anak2 jika tidak maka tak bersekolahlah anak2 saya nanti.Pengalaman berharga buat kami sekeluarga kerana diberi peluang utk tinggal di bumi Melaka ni walaupun cuma dalam tempoh setahun saja.Satu pengalaman buat anak2ku kerana terdedah kepada suasana "kampung" walaupun sebenarnya diaorang selalu balik ke kampungku.Tapi da perbezaan antara tinggal didalam suasana kampung dan balik kampung.Kenangan terindah buat anakku Arisha kerana telah berpeluang utk menuntuilmu di SJKC Masjid Tanah dan anakku Azim berkesempatan ditadika MRC Junior.Insya allah jika ada peluang dan ruang akan kami datang lagi ke sini .Sekian tetima kasih.

No comments:

Post a Comment