Tuesday 26 November 2013

Dunia anak-anakku kini....

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 sekalian.Kini sudah tiba musim cuti sekolah.Emm nampak gayanya pelbagai jenis menu dan aktiviti yg akan dibuat bersama anak2.Dan saya amat bersyukur kerana pada musim persekolahan pelbagai aktiviti yg anak2 saya lakukan.Maka tiadalah asyik menonton tv atau dengan gadget aje.Jadi sebagai ibubapa kita seharusnya memantau segala aktiviti kerana biarlah musim percutian itu memberi manfaat dan faedah.Dan bersempena cuti sekolah kali ni saya amat sibuk kerana saya sekeluarga dijangka berpindah kembali ke Kuala Lumpur.Jadi sekarang ni saya tengah menguruskan hal ehwal pertukaran persekolahan anak2 saya.Dan sambil2 tu sibuk jugaklah dalam proses perpindahan.Doakan yg terbaik buat saya.Sekian dulu dan salam hormat.

No comments:

Post a Comment