Monday 8 July 2013

cuti-cuti Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan-rakan...
Bagaimana anda semua hari ni...dengan harapan dan iringan doa saya berharap kita semua di beri kesihatan yg baik dan luar biasa gitu...ambik petikan kata-kata Dr.Azizan Osman.Sememangnya dan sepatutnya kita perlu didik atau ajar otak kita supaya sentiasa bertindak di luar biasa agar kejayaan selalu ada dan datang.Amboi...bercakap pasal kejayaan dan kekayaan la pulak.Sebenarnya saya amat tertarik dengan isu ni kerana sejak terlibat dalam dunia baking ni macam-macam perkara yg saya pelajari.Bukan setakat belajar mengandun tepung,gula dan mentega je tau.Macam-macam ada ...Tapi apa-apa pun matlamat saya cuma satu iaitu satu perkongsian yg harus saya berkongsi walaupun ianya tidak bermakna buat kalian yang sudah terlebih mampu dan pandai.Lagipun penulisan saya dalam blog ni pun atas dasar perkongsian saya dengan my hubby dan anak-anak.Jadi,jika ada penulisan saya yg tak berapa bagus pun tak apa kerana blog ni saya hasilkan untuk rujukan anak-anak saya di kemudian hari.Emmm...asyik bercerita pasal kek dan tempahan boring jugakkan.Jadi hari ni saya nak berkongsi satu lagi cuti-cuti malaysia yg sempat saya dan anak -anak lawati.Pada cuti sekolah baru-baru ni saya masih lagi berkesempatan ke Taman tema air di Melaka iaitu Melaka Wonderland.

No comments:

Post a Comment