Wednesday 13 March 2013

kelas lagi...Gift Box Fondant

Assalamualaikum dan salam semua...
Seperti yg rakan -rakan tahu,saya memang minat belajar terutamanya yg berkaitan dengan kek dan pastry.Ada saja yg akan saya pelajari samaada dengan pergi berguru ,melalui buku atau Internet.Semuanya kerana minat saya akan buat.Adakalanya saya meninggalkan anak2 pada waktu selepas Subuh dan pulang sebelah malamnya.Dan di sini saya amat bersyukur kerana anak2 di jaga dan awasi oleh suami,kredit to my hubby.Terima kasih kerana amat memahami isterimu ini...hihihi.
Dan baru-baru ni saya sempat lagi belajar satu teknik kek yg di panggil Gift Box Fondant.Saya belajar di Kajang dan dialah guru pertama saya dalam hal deko mendeko ni.Terima kasih cikgu.Dan Insya allah saya bersedia menerima order untuk deko ini.

No comments:

Post a Comment