Wednesday 27 March 2013

Kelas Gumpaste....

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan blogger semua....
siap sudah bunga-bunga pujaan hatiku...
Hari ni saya sempat menghadiri kelas Bunga Gumpaste dengan seorang cikgu yg cukup popular dan kreatif dlm menghasilkan seni bunga gumpaste ni .Saya amat bertuah kerana menjadi salah seorang drpd anak muridnya.Pelbagai jenis bunga dan teknik yg cikgu berikan.Insya allah akan saya adaptasikan dlm seni hias kek saya.Dan sudah pasti bunga yg menjadi kegilaan ramai penghias kek adalan 'peonies" dan roses.Saya juga peminat bunga 'peonies dan Roses'.Jadi kepada rakan -rakan yg ingin membuat tempahan bolehlah saya tunaikan kerana sudah yakin dapat membuatnya kerana sebelum ni saya ada menolak tempahan yg inginkan bunga mekar setaman seperti bunga 'peonies dan roses'.Dan ini di antara foto yg sempat saya ambik dan layanzz...
pelbagai jenis bunga yg ada antaranya peonies,roses,carnation,arum lily

No comments:

Post a Comment