Sunday 3 March 2013

kelas lagi

KEK ANYAMAN BAKUL
                                                        KEK STEAMBUTTERCREAM 
Assalamulaikum dan salam sejahtera....

Baru-baru ni(baru lagi ke)...saya berkesempatan menghadiri kelas Steam Buttercream di Klebang,Melaka.Untuk pengentahuan ,saya tidak pernah menghadiri mana-mana kelas deko pun .Hasil kerjatangan saya kebanyakkannya melalui buku,you tube ,dan tahap keberanian saya yg suka mencuba segala jenis benda yg berkaitan dgn deko kek....Dan baru-baru saya berkesempatan mengikutinya.Dengan beraninya saya mendeko kek pengantin 3 tier tu...Alhamdulillah dgn berkat tunjuk ajar dari cikgu yg penyabar orangnya maka siap jugak kek-kek itu...So kepada sesiapa yg berminat nak "mengorder" kek pengantin dan sebagainya boleh la menghubungi saya ok.

No comments:

Post a Comment