Wednesday 20 February 2013

Dah berapa lama tak update daa...

Assalamualaikum dan salam semua...

Ternyata  dah lama tak :mengaktifkan" penulisan ....saya masih terkial -kial mencari idea utk menulis.
Terlebih dahulu saya memohon maaf  kepada rakan blogger dan rakan customer kerana bukannya niat
nak bersembunyi atau sebaliknya.Sebenarnya......ok ambil perhatian yea...
Saya dengan ini mengatakan bahawa saya telah pun berpindah ke Masjid Tanah ,Melaka.Jadi kerana itulah
blog saya ni sepi aje....tapi insya allah selepas ni akan meriah kembali...
Dan kepada rakan customer yg pernah "mengorder" dgn saya semasa di Puncak Jalil nampak gayanya tak dapatlah lg saya memenuhi permintaan anda sekalian .Dan jutaan terima kasih kerana sudi "mengorder"
tempahan drp saya.Insya allah saya akan kembali aktif "berbaking" tak lama lg apabila segala keperluan utk "berbaking" tu sudah tersusun rapi kerana sekarang ni macam tongkang pecah lagi rumah saya....
Jadi buat orang melaka terutamanya yg tinggal di sekitar Masjid Tanah,Sungai Udang,Alor Gajah dan sekitarnya lah..sudi-sudilah 'order' ok.Ahaks...teriklan la pulak...
Ok.Wasssalam...

No comments:

Post a Comment